Tema: Re: Gera virtuve
Autorius: mindis
Data: 2011-08-08 14:19:48
On 08/05/2011 11:27 AM, Arj wrote:

> gera furnitura kainuoja. Pvz man labai patiko isvaziuojanti grass (ar tai blum) karusele, skirta butent kampinei
> spinelei.
> Kainuoja daug, isnaudoja  gal koki 50% turio, plius dideliu puodu ar ko ten nesudesi.
> Padarysi su stalciais - kainuos, bet isnaudosi visa turi.
> Padarysi spintele ten - pigu, isnaudosi visa turi, tik ne tiek patogu bus.

nematau jokiu bedu su ta kampine, jei palikta pakankamai vietos dureleiu
angai, pas mane viduj viena lentyna(daugiau jau butu beda) ir dureles
tipo dvieju daliu garmoske. Sukisi visokius reciau naudojamus
stambesnius rakandus ir tiek ziniu. O visokia ten gudria furnitura det -
grynas pinigu svaistymas.