Tema: Re: Gera virtuve
Autorius: Ruta
Data: 2011-08-05 18:13:45
1) Kiek chemijos buvo tavo tėvų virtuvėje? Kiek aš pamenu, vienintelis
tos rūšies dalykas buvo ūkinis muilas...

2) Nelaimingų atsitikimų su apsinuodijimais būdavo. Tik jų neturėjo
būti, todėl oficialiai iš viso niekas tokių dalykų neviešindavo. O
atitinkamų pletkų tėvai tikriausiai mažamečiams nepasakodavo :)

3) Ir iš viso, ANKSČIAU viskas buvo geriau :)))))