Tema: Re: Gera virtuve
Autorius: Arj
Data: 2011-08-05 10:46:10
Mano pastebejimai:

Projektavima pradek nuo indaploves - "must have" daiktas.
Ir geriau 60cm plocio, nebent su vieta visisikai kudai. Dar turek mintyj kad turint indaplove indu poreikis isauga - nes
su 2 puodukais nebeissiverciama :)

Dar - kampines spinteles etc - mano galva nesamone.
t.y geriau nuo sienos iki sienos, ties kita siena tarpas, ir vel spinteles, arba spinteles ant priesingu sienu, be jokiu
kampiniu.
Nes is tos spinteles kur kampe - mazai naudos - nei prieisi ka paimti, nei padesi.

apatinese spintelese - tik pilno istraukimo stalciai (p.s. jei su kokybiska furnitura - bus brangu), gausiai patogiau
nei tradicines spinteles.
Ant sienos kabinami puodai - debilizmas.
Juosta su kabliukais po spintelem - labai geras dalykas, galima visokias menteles susikabinti.
Apsvietimas po spintelem - "must have". Apskritai apsvietimui cia skirt dideli demesi - gerai
kai galima padaryti kad sviesu butu ir lyg operacinej, ir kad kokia lempa tik ties valgomu
stalu sviestu - smulkmena, bet romantiska :)

Ties valgomu stalu butinai kokia lentyna - ten galima kokius puodukus prieskonius sudeti - labai patogu.
Dar labai geras dalykas yra tauriu laikikliai - va tokie http://www.e-senukai.lt/index.php?cl=details&anid=000050649276
(sukasi prie spinteliu apacios) - vietos papildomos neuzima, bet pasideti labai patogu.

Dar del paciu baldu - vengciau blizgiu pavirsiu - jie labai graziai atrodo tik parduotuvej arba kai virtuve nenaudojama.
O realiam gyvenime virtuve ne operacine ir atsipjoves desros neisi pjauti ranku kad stalciu atsidaryti, o visokie
antspaudai ant blizgiu pavirsiu labai gerai matosi. gyventi netrukdo, bet feja gali del to uzbambeti negyvai