Tema: Re: Gera virtuve
Autorius: Hertz
Data: 2011-08-06 21:29:15
Pagal patogumo rodiklius orkaite negali buti akiu lygyje. Mikrobange tai
tinka akiu lygyje. Kazkur buvau rades ergonomikos skaiciavimus. Jais
vadovaujantis savo virtuve padariau. Kolkas jokiu trukumu nepastebejau
isskyrus tai kad truksta vietos :)

"bite"  parašė naujienų news:j1jd4g$a8$1@trimpas.omnitel.net...

Tik žiūrėt ir patogu, bet ar patogu akių aukštyje kažką karšto iš orkaitės
imti? Apversti, pažiūrėti iškepimo lygį ir t.t.
Vien pagalvojus šiurpuliuoja... ;)