Tema: Re: seno r?stinuko sienø ap?iltinimas
Autorius: darbra
Data: 2011-06-27 06:34:53
kreipiausi, bet telefonu supratau, kad tai tik laiko gaisimas bus.
isivaizduoji kiek kainuos atlupti dailylentes, viska sutvarkyti ir vel
uzdeti atgal?
pasake 12 cm per mazas storis :) ir kad per visa gyvenima pirmas atvejis
neva.... :)

"mirkt" <mirkt@ne-sapnas.net> wrote in message
Kiek praėjo laiko? Nėra jokios realios garantijos? Ar kreipeisi į „Ekoremą“?