Tema: Re: seno rąstinuko sienų apšiltinimas
Autorius: Ekovila
Data: 2011-06-23 18:48:07

2011.06.23 13:04, mirkt rašė:
> Labu,
>
> Ačiū, kad atsiliepėte :)

> Kur galėčiau pasiskaityti apie šį reikalavimą? Man siūlo dėti be plėvelės..

cia jau be manes atsake

> Dar dėl kvėpavimo:
> http://www.geravata.lt/failai/Thermofloc%20palyginimas%20su%20kitomis%20medziagomis%20LT.doc
>

> Vandens garų difuzijos atsparumo koeficientas.. Ar čia ne apie kvėpavimą?

taip cia apie laiduma garams, ekovata dvigubai laidesne
bet ten niuansu lenteleje - pvz biri medziaga lyginama su lakstine nors
yra ipuciamos tiek stiklo tiek akmens vatos

> Jis viską aiškina skaičiais, fizika.. Man medis ir ekovata -- ta pati
> celiuliozė, o jam skirtingi tankiai ir struktūros su iš to
> išplaukiančiomis pasekmėmis.. Žuo, paprašysiu, kad jums paskambintų,
> tada gal ir man kas paaiškėtų :)) Nenoriu čia daryti sugedusio telefono,
> nes pats nenusimanau.. Jam įdomu, kaip išgaruoja drėgmė, jei nėra oro
> tarpo tarp vatos ir dailylenčių..
o jam nekila klausimo kaip dregme patenka i ekovata per 18cm rasta?
ir kad dailylentes nera sandariai pritvirtinta PE plevele

> Dabar specialiai atsiverčiau..
>
> Использование минеральной ваты и пластиковой пленки препятствует
> свободному воздухообмену в дереве.
>
> Šneka apie mineralinę vatą + plėvelę.. O jei be?
plevele mineralinei vatai privaloma

> Kitoje vietoje šneka apie netinkamumą pamato šiltinimui iš vidaus (nes
> pamatas vistiek bus šaltas ir bus drėgmės) ir dar rašo, kad vengti, nes
> nenatūrali, neįsipaišo į natūralaus medinio namo koncepciją..
>
> (arba kažką ne taip įskaičiau)..
>
> Dar prie to pačio, tame pdf'e rašo apie priešvėjinio sluoksnio svarbą..
> Ar užpūtus 10 cm ekovatos nebereikia jokio priešvėjinio sluoksnio? PDF'e
> šneka apie statybinį popierių.. „Thermofloc“ sauso įpūtimo atveju tai
> atliktų MPP..
as sau sodyboje dejau tiesiog storesni rulonini popieriu, pora menesiu
stovejo be lentu veliau apkaliau (be ventiliojamo tarpo), per metus
jokiu problemu nepastebejau bet cia nera nuolat gyvenamas namas

> Tą patį man pasakė „Ekorema“..
Vaclovas moka pavaryt :)

> Aš pats tai norėčiau ekovatos :) Ir „švariau“, ir paprasčiau, ir
> greičiau, ir su utilizacija ne problema.. Kur galėčiau įsitikinti, kad
> ji nekaupia perteklinės drėgmės ir kad nuo to jos šilumos izoliacinės
> savybės laikui bėgant nepakinta? Gal galėčiau aplankyti kokį seną jūsų
> klientą ir pasišnekėti/pasižiūrėti?

Kurioje vietoje randiesi? Gal ka nors rasciau netoli