Tema: Re: seno rąstinuko sienų apšiltinimas
Autorius: darbra
Data: 2011-06-26 23:40:18
pute pati ekorema. su saskaita. turiu filmuota medziaga su masina ir
darbuotojais.
suprantu, kad daug priklauso nuo rastu suleidimo. pas mane tikrai ne
auksiniai suleista. kampuose po1 cm skyles budavo. bet mano galva taip
neturetu buti po ekovatos.
pucia pro betkur aplink visa nama.turiu viena lango nisa, tai ten net 20 sm
suvaryta. is vidaus su termovizoriumi ir ten pucia.