Tema: Re: seno rąstinuko sienų apšiltinimas
Autorius: Uredija
Data: 2011-06-23 14:26:56
Pernai nupute ekovata mano sena rastinuka. Niekas neatsoko nors praejo
beveik 3 men. kol dailylentes apkaliau. peliu per ziema nepastebeta namuose
visiskai.
Man irgi vieni veikejai apsiltintojai siule susikalt viska ir i tarpa jie
butu pripute sausos vatos.
Slapiu budu pucia 2 ar 3 firmos Lietuvoje ir viskas.