Tema: Re: seno rąstinuko sienų apšiltinimas
Autorius: bzik
Data: 2011-06-23 13:24:05

http://www.paroc.lt/channels/lt/building+insulation/cad+designs/frame+walls/ks-03.asp

> Jis viską aiškina skaičiais, fizika.. Man medis ir ekovata -- ta pati
> celiuliozė, o jam skirtingi tankiai ir struktūros su iš to
> išplaukiančiomis pasekmėmis.. Žuo, paprašysiu, kad jums paskambintų,
> tada gal ir man kas paaiškėtų :)) Nenoriu čia daryti sugedusio telefono,
> nes pats nenusimanau.. Jam įdomu, kaip išgaruoja drėgmė, jei nėra oro
> tarpo tarp vatos ir dailylenčių..

o kaip isgaruoja vanduo is medzio bruso?

> Dar prie to pačio, tame pdf'e rašo apie priešvėjinio sluoksnio svarbą..
> Ar užpūtus 10 cm ekovatos nebereikia jokio priešvėjinio sluoksnio? PDF'e
> šneka apie statybinį popierių.. „Thermofloc“ sauso įpūtimo atveju tai
> atliktų MPP..

dariau ekoremos pavyzdziu, bet dabar priesvejine deciau. Kai vyrauja stiprus kryptinis vejas, silumos isputimas pasijaucia

> Aš pats tai norėčiau ekovatos :) Ir „švariau“, ir paprasčiau, ir
> greičiau, ir su utilizacija ne problema.. Kur galėčiau įsitikinti, kad
> ji nekaupia perteklinės drėgmės ir kad nuo to jos šilumos izoliacinės
> savybės laikui bėgant nepakinta? >

manau savybes kinta metu eigoje, nes skirtingu metu dregmes kiekis siltinime skiriasi, o kuo jo daugiau, tuo silumine izoliacija prastesne
http://www.ekovata.lt/LT/apie-ekovata/atsparumas-dregmei/