Tema: Re: seno rąstinuko sienų apšiltinimas
Autorius: bzik
Data: 2011-06-23 14:50:58
kiekviena medziaga turi savu pliusu ir minusu. Medinio namo siltinimui ekovata man buvo priimtiniausiu pasirinkimu ir del jo nesigailiu. Bent plysiu uzsandarinimo atveju jai alternatyvu nematau, isskyrus putas, kurios su mediniu namu nesiderina. Gal kazkada islis butent ekovatos salygoti trukumai, pvz. nespeja isgarint dregmes. Reiskia po poros desimtmeciu sienos supus :) Silumos izoliacijos praradimu kol kas nejauciu. Sildymo metu daugiau bedos del nukrentancio dregmes %, nei pertekliaus. Palepeje, kur vata uzpilta ant lubu, ziema jokiu juntamu pokyciu jos nenaudai - biri, sausa. O ranka keliu % dregmes pokyti neuzfiksuot