Tema: Re: seno rąstinuko sienų apšiltinimas
Autorius: mirkt
Data: 2011-06-23 13:04:35
Labu,

Ačiū, kad atsiliepėte :)

On 2011.06.23 11:11, Ekovila wrote:
> Akmens (ir kitai mineralinei) vatai reikia garo izoliacijos is vidaus
> (cia gamintoju reikalavimas), apie koki kvepavima galima kabet?

Kur galėčiau pasiskaityti apie šį reikalavimą? Man siūlo dėti be plėvelės..

Dar dėl kvėpavimo:
http://www.geravata.lt/failai/Thermofloc%20palyginimas%20su%20kitomis%20medziagomis%20LT.doc

Vandens garų difuzijos atsparumo koeficientas.. Ar čia ne apie kvėpavimą?

> Kazkaip nepatikimas tas KTU darbuotojas atrodo, kazin ka jis ten dirba?

Jis viską aiškina skaičiais, fizika.. Man medis ir ekovata -- ta pati
celiuliozė, o jam skirtingi tankiai ir struktūros su iš to
išplaukiančiomis pasekmėmis.. Žuo, paprašysiu, kad jums paskambintų,
tada gal ir man kas paaiškėtų :)) Nenoriu čia daryti sugedusio telefono,
nes pats nenusimanau.. Jam įdomu, kaip išgaruoja drėgmė, jei nėra oro
tarpo tarp vatos ir dailylenčių..

> beje kazkas cia buvo imetes suomiu rekomendacijas del senu mediniu namu
> rekonstrukcijos tai ten keliose vietose nurodyta vengti mineraliniu
> apsiltinimo medziagu siltinant rastinius namus

Dabar specialiai atsiverčiau..

Использование минеральной ваты и пластиковой пленки препятствует
свободному воздухообмену в дереве.

Šneka apie mineralinę vatą + plėvelę.. O jei be?

Kitoje vietoje šneka apie netinkamumą pamato šiltinimui iš vidaus (nes
pamatas vistiek bus šaltas ir bus drėgmės) ir dar rašo, kad vengti, nes
nenatūrali, neįsipaišo į natūralaus medinio namo koncepciją..

(arba kažką ne taip įskaičiau)..

Dar prie to pačio, tame pdf'e rašo apie priešvėjinio sluoksnio svarbą..
Ar užpūtus 10 cm ekovatos nebereikia jokio priešvėjinio sluoksnio? PDF'e
šneka apie statybinį popierių.. „Thermofloc“ sauso įpūtimo atveju tai
atliktų MPP..

> Beje Thermofloc'as is tiesu siulo pust sausai nes slapiai nemoka, o
> visai ne del to, kad kazkas ten atsoks ar issipus:)

Tą patį man pasakė „Ekorema“..

Aš pats tai norėčiau ekovatos :) Ir „švariau“, ir paprasčiau, ir
greičiau, ir su utilizacija ne problema.. Kur galėčiau įsitikinti, kad
ji nekaupia perteklinės drėgmės ir kad nuo to jos šilumos izoliacinės
savybės laikui bėgant nepakinta? Gal galėčiau aplankyti kokį seną jūsų
klientą ir pasišnekėti/pasižiūrėti?

Ačiū ir sėkmės,
mirkt