Tema: Re: seno rąstinuko sienų apšiltinimas
Autorius: bzik
Data: 2011-06-23 10:56:06
nupurksta 15cm slapios ekovatos. Be pleveliu ir tarpu. Praejo 4m. Dar nieko neardziau, tad minusu nemaciau :) O is vidaus jie nepasijuto.
Ar tas KTU darbuotojas kada nors mate ekovata? Noreciau paziuret kaip pelems ji patinka :) O kad patinka akmens vata ir polistirolas, tai stebiu kasmet, ypac rudeni.