Tema: Re: seno rąstinuko sienų apšiltinimas
Autorius: mirkt
Data: 2011-06-23 14:32:42
On 2011.06.23 13:24, bzik wrote:

> http://www.paroc.lt/channels/lt/building+insulation/cad+designs/frame+walls/ks-03.asp

Ačiū.. paskambinau „paroc“.. kaip ir pavaizduota schemoje, reikia
plėvelių iš abiejų vatos pusių, kurios išleidžia garą iš vidaus, bet
neįsileidžia iš lauko..

Ekovila, jūs tą ir turėjote omenyje? Kas šitoje vietoje negerai? (apart
to, kad nenatūralios medžiagos..)..

> o kaip isgaruoja vanduo is medzio bruso?

Medžio bruso po dailylentėmis?

> dariau ekoremos pavyzdziu, bet dabar priesvejine deciau. Kai vyrauja stiprus kryptinis vejas, silumos isputimas pasijaucia

O ką dėtumėte?

> manau savybes kinta metu eigoje, nes skirtingu metu dregmes kiekis siltinime skiriasi, o kuo jo daugiau, tuo silumine izoliacija prastesne
> http://www.ekovata.lt/LT/apie-ekovata/atsparumas-dregmei/

Man aiškina, kad ekovata kaupia drėgmę, nes sausuoju metu nespėja
išgarinti.. Bet jei po keturių metų nepajutote viduje pokyčių..

ačiū,
m.