Tema: Re: seno rąstinuko sienų apšiltinimas
Autorius: mirkt
Data: 2011-06-23 13:30:55
Smagu girdėti gerą atsiliepimą :) Jei kada ant dienų sumanytumėte
atsukti vieną kitą lentutę, būtų labai įduomu :D

O pelės šiais laikais modernios -- joms tik putplastį paduok :D

Dar įdomi ekovatos sudėtis.. Pavyzdžiui, čia lygina:
http://www.geravata.lt/failai/Thermofloc%20palyginimas%20su%20kitomis%20medziagomis%20LT.doc
Prie „blogųjų“ išvardinta sudėtis, o prie ekovatos:
90 % laikraštinis popierius
o kas kiti 10%? Boro druska, boraksas, ..?

Ir dar.. Bandant išsiaiškinti, kaip ta drėgmė iš ekovatos išgaruoja, man
buvo pasiūlyta padėti laikraštį ant stalo ir pažiūrėti, kaip jis
išdžiūna.. O kita firma pasakė, PAS MUS IR TAIP EILĖS!! :)