Tema: Re: Aplietas butas.Aktas be kaltininko
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-07 08:12:42
Spyga galima rodyti bet kada, taciau nebutinai teisetai. LD teko skaityt
truputi. Kaipir pas visus - negalioja jei remontuojamas pats pastatas ir
pats remontas jau yra kapitalinis ar rekonstrukcija su atitinkamais
popieriais. Rozetes keitimas ne remontas - eksploatacija.

"Arvis"  wrote in message news:iniisf$u2n$1@trimpas.omnitel.net...

LD taisyklėse, kurios parašytos 6 šriftu ir paprastai pasirašydami draudimą
jų nieks neskaito, tikrai yra punktas, kad aš gausiu šnipštą jei K man
padarys nuostolį remontuodamasis (ir buvo atvejis - susimontavo per giliai
rozetę ir įlindo pas mane  į kambarį, LD prodė špygą). Ar tas pat galioja ir
apliejimui negarantuoju -> skaityk taisykles, jos ld puslapyje turėtų
voliotis.

A.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Tokios salygos beveik niekada nera. Kokia veika buvo zalos priezastis - ne
draudejo problema. Aisku, jei tai ne cunamis ar atominis karas.  Atvirksciai
buna - negalioja civiline, jei atliekami statybos ar rekonstrukcijos darbai.

"mummis"  wrote in message news:inhp9s$sdu$1@trimpas.omnitel.net...

buna dar linksmas atvejis su draudimu, kad jei tavo buta kaimynas ish
virshaus uzhliejo remonto savo bute metu, tai draudimas nekompensuoja.
tai gal kaip tik reiktu sakyti, kad "kaltininkas" daresi remonta... :)