Tema: Re: Aplietas butas.Aktas be kaltininko
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-06 16:10:05
Skaiciuoti jie gali ka nori.

Elgtis labai paprastai. Kreiptis i uzlieto turto savininka ir paprasyti, kad
jis nurodytu, kokie nuostoliai jam padaryti. Nes draudikas turi tik regreso
teise. Taciau, kad ji atsirastu, turi buti zala ir sutarimas del jos. Jei
tikrai tokia situacija, kad numanomam kaltininkui nebuvo siuloma ivertinti
padaryta zala ar isvis nebuvo derinama who ia who - veliava draudikui i
rankas - tegu eina ku nori. Ash irgi pasidarysiu visam bute remonta, o po
pusmecio atnesiu kaimynui saskaita, nes jis tipo mane uzliejo. Tik dar
siulau nuvykt pas draudika ir susipazint su bylos medziaga - kas ten yra.
Gal kokie laiskai siusti, kokios nuotraukos ir panasiai. 1000 Lt - nera
didele suma remontui. O tai turejau panasu ivyki, tik kolegei teko padet.
Uzliejo kaimynai - gyvenantys auksciau. Ir labai nustebo, kai atejo rastas
moket. Nors buvo kvieciami ir geranoriskai pora kartu atvykt ir rastu ir
samata siuntem - px, nieko negavom, nieko nezinom - nieko nezinau ir zinot
nenoriu, pas mane sausa ir tiek pribegt negalejo, o tapetus ash jums uz 20
litu buciau nupirkes ir pats nemokamai suklijaves.

"Interested"  wrote in message news:inho8m$qnm$1@trimpas.omnitel.net...

Dėkingas už užuominas, bet dar nelabai supratau.

Seniūnija ir avarinė - ar jiems būtinai turėjo savininkas ar LD pranešti?
Ten, kiek suprantu yra bendrija ir butų valdyba.

Dabar yra LD raštas, kad iki 04.18d nesumokėjus, bus skaičiuojami
delspinigiai, kaip tą reikalą atidėti, kol aiškinamasi dėl aplinkybių?