Tema: Re: kokia skalbimo masina pirkt?
Autorius: ZzZz
Data: 2014-10-27 00:56:42
turiu tris fotikus (is ju vienas veidrodinis), naudojau daznai.
atsiradus Sony Z1 Compact, nebuvau dar pasigedes fotiko. Optikos , matricos
kokybe ir fiksas kazkiek riboja, bet patogumas atperka.

Sena Nokia gera kaip ragelis, bet geras smartas pakeicia ne tik telefa, bet
ir muiline, web-pc, navigacija ir t.t.
Be to, parodyk man navigacija kuri turetu Waze galimybes ir perspetu apie
zaliuosius ?

On 2014-10-25 21:35, CodeC wrote:
>ne nu jo, mokescius su smartfonu sumoket tai pazengimas afigienas.
>vien del to ji verta turet.
>taip as atsilikes, pasiimu sticky note pakeli, piestuka, nusirasau 4
>skaitliukus ir patogiai atsisedes prie normalaus didelio stalinio PC
>sumoku visas saskaitas, kurios 'viena saskaita' nesibaigia.
>'dirbt' (nu tipo kazka su reikalais daryt) per telefona tai cia isvis
>kazin ar didesni mazochizma galima sugalvoti. mane net nupurto
>pagalvojus, jei tektu taip daryt.

Tai ko i banka PĖSTUTE nepėdini? Ir nx dar tas kompas? :) Aš kur galiu
pritart tai del fotiko/kameros. Man ir jie tel antraeilei dalykai.

---