Tema: Re: kokia skalbimo masina pirkt?
Autorius: Mindaugas
Data: 2014-10-21 19:28:35
Man meistras ta pati pasake - ir dar pasake, kad vietoj kalgono tiesiog
karta ar du per metus reikia paleisti puses bako skalbima 90 laipsniu
temperaturoje be skalbimiu, o vietoje milteliu ipilti arbatiniu
nukalkinimui skirtu milteliu su citrinos rugstimi:) BTW, dezute tu milteliu
ir kainuoja kaip viena kalgono doze, o rezultatas pusmeciui...