Tema: Re: kokia skalbimo masina pirkt?
Autorius: MRT
Data: 2014-10-19 14:29:02
> na, MRT, jei tavo rekomendacija pasiteisins ir skalbenkei, ne tik transformeriui...

Siuo atveju nesu visu galu meistras, man buvo reikalavimas minimum 1400rpm.
Taip pat reikejo atmest "sita kazkuo nepatinka", "man atrodo per maza" ir pan.
LG atveju 1400rpm "deklaruojami" kaip A grezimas.
Pakartotinas LG grezimas yra su skalavimu, tai tenka apsieit su vienu.
PS. mano pirkimo metu poreikis buvo ne tik skalbenkei (ne jos vienos truksta, kai buta nusiperki),
man grojo susimedzioti pigiau, elektromarkt'e berods buvo bosch'ams -15%
ir mamu rekomenduojama berods buvo ar uz 1800 ar 1900, t.y. kazkiek pigiau nei default.
Kai pirkau LG, tai buvo 1899->1499 (o online tam paciam elektromarkte 1539),
na ne tai, kad kazkas tokio, bet jau artejo laikas, kad nera ko laukt - reikia ir tiek.

> deja perka dukra, ne aš, tai tik perduodu šito trydo bendrą nuomonę - pirkt reikia skalbiančią, o ne dedančią fotkes į feisbuką :)

Vienas is prikolu, kad tryde nebuvo pamineta nei viena prastai skalbianti.

> Ačiū visiems dalyvavusiems.Pasiūliau pirkt LG su Directdraivu.
> Gal, tikiuosi, Mielei pinigų pagailės.

PS. i 1000/1200rpm neziurejau.. nors kazkurios aki pradzioj trauke 44-48cm
(man reikejo i tarybine vonia, tai realiai 55cm kiek islindusi i praejima).
Prie LG gal eina pastatyt salia ir Bosch/Siemens/Panasonic 1400-1600rpm,
jei 60cm ne beda, tai tos irgi techniskai gali dziugint.. brand'ai ne Miele, bet gal virs LG.

http://www.lg.com/lt/skalbykles/lg-S44A8TDS
44% - Gręžimo džiovinimo atlikimas***
218 min. - Standartinė medvilnės 60°C programa esant pilnai apkrovai
206 min. - Standartinė medvilnės 60°C programa esant dalinei apkrovai
203 min. - Standartinė medvilnės 40°C programa esant dalinei apkrovai
Pvz. sita kazkaip ne tokia sparti, kaip maniske (nors berods ir ji buvo mano sarase).

http://www.lg.com/lt/parama-produktas/lg-S4496TDW3
Paziurek  manual'a - jis ten bendras kelioms, tai siokie tokie skirtumai pasimatys.
F1496Q/TD(W)(1~9)/S4496TDW3
F1296Q/TD(W)(1~9)
F1096Q/TD(W)(1~9)

http://www.lg.com/dk/vaskemaskiner/lg-F1496TDA3
1-8 KG 6 MOTION DIRECT DRIVE VASKEMASKINE, ENERGIKLASSE A + + + (-10%)
http://www.lg.com/fi/pyykinpesukoneet/lg-F1496TDA3
1-8 KG 6 MOTION DIRECT DRIVE PESUKONE, ENERGIALUOKKA A+++ (-20%)
http://www.bigbox.lt/Stambi-buitine-technika/Skalbimo-masinos/Skalbimo-masina-LG-F1496TDA3.html
Aisku labai faina, kai nuziuretos parametrai pateikiami pauksciu kalba
As savaja turejau proga gyvai apziuret, issitraukti is bugno jos manual'a ir ji pavartyt.
Dar klausimas ar tavo dukta megsta Cotton, ar koki Quick/Intensive, t.y. 30/60min
Is kitos puses ~1,4kLt tai ne ~2,9++ kLt

http://www.elektromarkt.lt/Buitine-technika/Skalbykles-ir-dziovykles/NA-168VG4WGN-Panasonic-skalbimo-masina-oxid.html
Naujame NA-168 VG4 modelyje yra taupusis „Eco Speed“ režimas: jeigu norite taupyti energiją ir vandenį, rinkitės taupųjį režimą, o
jeigu skalbinius reikia išskalbti greitai, tuomet junkite greitojo skalbimo režimą.

http://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z54439eebz3z39eddz656ez706466z22zad1f2ffdaf273af292713e13731ab76bc44091c7/tsn3/data/ALL/NA140VG4/OI/913862/NA-140_168_148VG4_WGB_En_130806.pdf
Zymiai fainiau pateikti skaiciukai..
Pilnai pateikia kiek kWh, kiek litru, kiek minuciu << pasigilinus ne
toks jau ir magiskai kWh mazai edantis, bet
prie 1600rpm dregmes likutis 44% (ko as ir medziojau).
Minusiukas 62.5cm (kaip minejau, man ir 55cm jau is bedos atrode)