Tema: Re: kokia skalbimo masina pirkt?
Autorius: LB
Data: 2014-10-19 08:11:16
na, MRT, jei tavo rekomendacija pasiteisins ir skalbenkei, ne tik
transformeriui...
deja perka dukra, ne aš, tai tik perduodu šito trydo bendrą nuomonę - pirkt
reikia skalbiančią, o ne dedančią fotkes į feisbuką :)
Ačiū visiems dalyvavusiems.
Pasiūliau pirkt LG su Directdraivu.
Gal, tikiuosi, Mielei pinigų pagailės. Čia kaip su rageliais - yra gi
kažkokie Vertu su svarovskiais, ar kas ten da, o va nokia 6310 vistiek
veikia.

LB

>>> 1600rpm ir A klases grezimo: