Tema: Re: kokia skalbimo masina pirkt?
Autorius: CodeC
Data: 2014-10-25 21:35:25
ne nu jo, mokescius su smartfonu sumoket tai pazengimas afigienas.
vien del to ji verta turet.
taip as atsilikes, pasiimu sticky note pakeli, piestuka, nusirasau 4
skaitliukus ir patogiai atsisedes prie normalaus didelio stalinio PC
sumoku visas saskaitas, kurios 'viena saskaita' nesibaigia.
'dirbt' (nu tipo kazka su reikalais daryt) per telefona tai cia isvis
kazin ar didesni mazochizma galima sugalvoti. mane net nupurto
pagalvojus, jei tektu taip daryt.