Tema: Re: kokia skalbimo masina pirkt?
Autorius: CodeC
Data: 2014-10-18 23:09:41
nu teoriskai tipo turi buti paprastas, patogus, patvarus, kokybiskai
pagamintas, ilgai batarke laikyt. nu beveik kaip 6310i tik su stereo
hands free uztai be monochrominio LCD. tai norejau bent paciupinet, bet
kaip nera taip nera.

>>> http://www.gsmarena.com/lg_g3-6294.php :). Įsijungia irgi gausiai