Tema: Re: kokia skalbimo masina pirkt?
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-10-18 22:13:52
tu taip labai nesinervuok, nes čia mes kaip tik neseniai rinkom
skalbenkę, tai deklaruoti decibelai ant gręžimo visoms vienodai.
Skalbiant jau yra skirtumai.
Šiaip net nežinau kas ten tam mano Siemense, jaučiu DD, bet tai čia IMHO
tokio lygio "proveržis", kad tik korėjiečiai gali iš to daryt marketingą.