Tema: Re: kokia skalbimo masina pirkt?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-10-18 22:21:52
miele nedelgarso teisinga ;)

"MRT"  wrote in message news:m1ue9s$a0g$1@trimpas.omnitel.net...

> na dalyvaujant grupse, manau daugelis pastebi du trolius, tai dainiusha ir
> codeka, kurie visada bando parodyt kokie jie teisingiausi ir ismaniausi
> visose srityse ypac ieskant priestaravimu net ir paciu menkiausiu :)
> tebunie, juk nepilnavertiskumo kompleksu vieni turi daugiau, kiti maziau.

Troliai ne troliai, bet tai dar nereiskia, kad kiekvienas sakinys/teiginys
nesamone.

> gera dirzine bus labai brangi, imkim miele, tai tik del kokybisko
> surinkimo kokybisku detaliu ir teisingu paskaiciavimu inzinerijoje yra
> teisingos nes ne eko, bet ir joms, einant technologijoms i prieki ateina
> konkurentai, kaip ir bet kurioje srityje ant zemes,

Dar po klaustuku ar tik miele yra pirma teisinga (garso prasme)..
Lyginant su LG drasiai galima salia statyt ir Boscha/Siemens/Panasonic'a

> nors staravierai niekada nepatikes, kad kazkada automobiliai skraidys.
> kazkada zmones netikejo, kad bus mobiliakai ir t.t. o gincytis cia galima
> iki apsisikimo, tik neidomu. sakau is praktikos ir elementarios fizikos.
> Direct drive yra tikrai pasiteisines, ir manau su kiekviena diena tobules.
> O jus nematet net kaip ji dirba ir cia plesotes skarmalus kad jusu
> dirzines yra geriausios ant pasaulio, o naujoves uz ta pati yra shudas.
> mano seneliui irgi moskvicius buvo geriausia masina nes turejo fortke kad
> rukyt galetu. :)))

Kiek tam LG stebuklui metu?.. kazkaip ziauriai senai apie ji girdejes..
OK, mane uzkabino, paemiau, dzin.. bet jei tai butu totali rezoliucija,
tai gal butu kazka panasaus ir kiti jau pries kelis metus susideje..