Tema: Re: kokia skalbimo masina pirkt?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-10-25 20:38:43
jeigu nuolat tanpaisi ir kazdien nauduoji visus tuos devaisus pagalpaskirty
tai taiptauirreikia.
jeigu tik pobisky tai viskas daukmash telpa padorem shiuolaikinem ragely.
nu bet u bogatyx svaji privycki ;)

"CodeC"  wrote in message news:m2gmkl$1sa$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.10.25 20:08, shimtas kinieciu wrote:
> tikreusei tu manai kad poreikio tu nejeuti nes tiesiok nesinauduojei
> tais reikalais.

tikriausiai tu manai, kad as manau :) naudoju ir navigacija ir fotikus
du ir normalia full hd kamera ir tableta ir PDA. kiekvienas savaip geras
savo uzduociai. bet naxuja man to turi reiket telefone kuris daro viska
ir nieko gerai? :)))

> bet taip. bereikalo tomašas uzvazevo. 6310i tikrai buvo labaigeras
> devaisas. beveigk tuobulas. savolaiku ;)

ir kas pasikeite? atsirado N+1 gaidziu, kurie turi daxuja papildomu
f-ju, bet yra ziauriai chujovi rageliai visom prasmem. 6310i kaip
telefonas buvo ir liko the best.