Tema: Re: kokia skalbimo masina pirkt?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-10-18 23:59:30
tai kad miele lyktais visdar laiko branda ;)

"MRT"  wrote in message news:m1uk12$ci4$1@trimpas.omnitel.net...

> as tai visa laika galvojau, kad dirzas tai yra privalumas skalbiankei o ne
> trukumas. ir kazkaip itariu ne siaip sau taip dare, daro ir darys dar
> ilgai. ir kad garsas nuo to grezimo metu kaip tik sumazeja, ka spec'ai ir
> patvirtina :D bet ka tu kirviui irodysi.

Speju visu kokybe jau ne ta, kaip kad kazkada.. tai kazkaip man dzin..
Tarkim AEG - 1400rpm / grezia B (dregmes likutis 52%) / 75dBa
Panasius 1600rpm / grezia A (dregmes likutis ??)  / 72dBa
Boschius 1400rpm / grezia B (dregmes likutis 53%) / 72dBa
https://products.bsh-partner.com/picenterext/eudatasheet/LT/lt-LT/WAS28465SN.pdf?errorUrl=http://www.bosch-home.com/global/bosch-error.aspx
Man LG suejo ir pagal kitus parametrus, iskaitant ir nora daug nesumoket.
Del patikimumo tai koks skirtumas ar tarkim po 7 metu parejo matoras ar
elektronika.
Jei kas rimtesnio nutiks - teks keist ir psio.. ar ten LG ar AEG ar Bosch ae
Miele..
Siais laikais Miele gali but netokia Miela, o ir Bosch'as nebe toks jau
fokiskas.