Tema: Re: M57D30 142kw v.s. M57TU2D30 210kw
Autorius: spakainas
Data: 2015-05-15 08:26:21
Į Murmanską?

2015.05.14 18:20, 911 rašė:
> veziau i serviza.
>
> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message news:mj2ecd$g86$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sunku buvo atstatyt atgal?
>>
>>
>> "911" <911@gmail.com> wrote in message
>> news:mj24fp$afr$1@trimpas.omnitel.net...
>>> as viena kart buvau pasiupdatines bet papuole kazkoks softas murmansko
>>> srities, tai xz kalatojosi tas motoras niekaip negalejo adaptuotis prie
>>> musu klimato.
>>>
>>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
>>> news:mj23me$9sm$2@trimpas.omnitel.net...
>>>> svyto zmona importine, pades jam su rusu kalba
>>>>
>>>>
>>>> On 2015-05-14 15:03, 911 wrote:
>>>>> nu as kai ieskojau neradau, beto ten man atrodo bus ru versija.
>>>>>
>>>>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
>>>>> news:mj2246$8ma$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> yra linkomanijoje tas softas, kam i ftp det?
>>>>>>
>>>>>> On 2015-05-14 14:38, 911 wrote:
>>>>>>> yrasyk jam ta softa nu, negi gaila.
>>>>>>> arba idek y ftp, nereiks zmogui vazinet per puse lietuvos.
>>>>>>>
>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message
>>>>>>> news:mj1vjd$6t3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> jei 525tds tai be jokiu problemu pasidaro 530d. irasius softa
>>>>>>>> nunyksta TDS
>>>>>>>> siurblys ishdygsta elektra valdomi purkshtukai ir railas, po poros
>>>>>>>> gazo
>>>>>>>> paspaudimu kubatura prasipucia iki 3.0 litru ir varai kaip briedis.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "svyt"  wrote in message news:mj1n1e$vvr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Klausyk, ar brangu (kiek kainuotu) e39 525 programa pakeist i
>>>>>>>> standartine 530, be jokiu galios padidinimu.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> --
>>>>>>>> svyt//
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message:
>>>>>>>>> nezinau is kur tas mitas bet tas ale "viskas px" rezimas ne nuo
>>>>>>>>> greicio o
>>>>>>>>> nuo gazo padeties. t.y. pas auto su ne WB zondais iki WOT
>>>>>>>>> (nesupraskit kad
>>>>>>>>> WOT =100%, jis prasideda siek tiek ankschiau) yra closed loop t.y.
>>>>>>>>> reguliuojama pagal zondus, wot atveju pereinama y open loop ir
>>>>>>>>> targetas
>>>>>>>>> nuo
>>>>>>>>> 1:14.7 leidzhiasi iki 1:12.5-13 nes grubiai prie tiek su benzinu
>>>>>>>>> pasiekiama
>>>>>>>>> max galia. Jei yra netikslumu matavime t.y. kazhkas gryba pjauna ar
>>>>>>>>> matuokle
>>>>>>>>> ar kuro sistema, gali ir nepataikyti open loop atveju i ta norima
>>>>>>>>> misini.
>>>>>>>>> WB
>>>>>>>>> zondo atveju matuojamas misinys ir WOT atveju.. dyzelio principas
>>>>>>>>> darbo
>>>>>>>>> apskritai skirtingas nei benzino nes jis dauguma laiko dirba su
>>>>>>>>> labai
>>>>>>>>> liesu
>>>>>>>>> misiniu ir MAF jam reikalinga tik dideles apkrovos atveju kad
>>>>>>>>> nedumintu,
>>>>>>>>> t.y. tik kaip limiteris. Taip kad apie kokius cia mishinio riebumus
>>>>>>>>> priklausomai nuo greicio kalbama as nezinau.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Invertuota panda"  wrote in message
>>>>>>>>> news:14d475c2111.8536778141640234227@news.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On Tue, 12 May 2015 11:00:26 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote:
>>>>>>>>>> trickas tame kad pas ta alpina mishinio riebumas tikrai nuo
>>>>>>>>>> greichio
>>>>>>>>>> nereguliuojamas :)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> O ko ne? Bent jau pas benzininius tai virs 120 tradiciškai
>>>>>>>>> persijungiama į "viskas px" režimą.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> --
>>>>>>>>> kthxbai.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> ----Android NewsGroup Reader----
>>>>>>>> http://usenet.sinaapp.com/
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>
>