Tema: Re: M57D30 142kw v.s. M57TU2D30 210kw
Autorius: Arnas
Data: 2015-05-12 09:04:44
neymanoma (arba beveik neimanoma). visu pirma kiaules purskukai yra n sykiu 
maziau pralaidus nei 210kw. tad net jei uzmontuosi gera turba ir turesi 
gerai oro, vistiek atsiremsi i +-230-240ag max. Didinant kuro kieki jau tik 
sildysi nueinancius stumoklius o ne galia generuosi, elementariai per ilgi 
ypurskimo laikai bus, rezultate aukstas EGT, dumai, bet ne poweris. buvo e39 
alpina D10 biturbo, bet ten 1600bar kuro sistema kai pas paprasta kiaule 
1350, taigi... Purkstukai beje irgi netiks nuo naujesniu M57. Sekantis 
niuansas - kiek supratau automatas? zinai kiek gamyklinis jo Nm reitingas? 
360Nm. Kad generuot 286ag manau be 600Nm nelabai apsieisi tai sulauzhysi ji 
110%, gal net per pirma vazhiavima. Taigi reziumuojant pas 535d - twin turbo 
setupas (gamyklishkai netoli 2bar boosto) kas leidzhia neturet didelio lago 
ir turet neblogas virshuneles, pralaidus purkstukai,1600bar CR sistema, 
6hp26 transmisija kurios gamyklinis reitingas 600Nm.

"giedriusf"  wrote in message 
news:f023lal21kugmsg8bsn88e5ir4scqhuuiq@4ax.com...

On Mon, 11 May 2015 23:13:33 +0300, "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote:

>tai koks klausimas?nori kad kiaula islauztu 200kw?
>


krc kokia varnele ant gt uzdet arba koki davikli apgaut kad kiaule
gautu 210 kw.


>"vladas" <to@vladastrink.lt> wrote in message
>news:op.xyhju8q2dsae44@homestation.home...
>> Sveiki, turiu senuka E39 (automt.) su M57D30 142kw. Masina pries 10m, dar
>> vokietijoje buvo "chipuota", bet tiek deze tiek variklis atrodo labai
>> gyvas. Artimiausiais metais nenusimato galimybiu persesti i E61 tai 
>> idomu,
>> ka dar imanoma ispsausti is savojo senuko.
>>
>> Zinau, kad 535D eina su bi-turbo, o kas dar atnaujinta, kad tiek zenkliai
>> galia padidinta? Ko bepaklausi, visi iskart pradeda uzti, kad neapsimoka
>> ir t.t., bet kai pradedi detaliu (ka keisti, kiek kainos ir pan.)
>> teirautis nieko konkretaus nebelieka. Tai galvoju gal cia atsiras kas
>> galetu paprotinti :)
>>
>> Dekui