Tema: Re: M57D30 142kw v.s. M57TU2D30 210kw
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2015-05-13 09:31:28
Na nera jau taip blogai su stokinemis keulemis, kad suodinos siknos butu.


"Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
news:miuogs$jo2$1@trimpas.omnitel.net...
> Pasikartosiu - kad tavo vienos matytos alpinos subine juoda tai visiskai 
> nieko nereiskia. Rasi tukstanciais ir stokiniu kiauliu su juodom subinem. 
> Ir tai velgi nieko nereiks. Bandau isaiskint kad alpina D10 modelyje 
> panaudojo sekancios kartos CR sistema (kuria veliau naudojo M57N, M57N2 ir 
> dare stocke panasius arklius kaip alpina e39 kebule, tai irgi subines turi 
> but juodos?) geresne oro charginimo sistema - is to ir galingumas, dar 
> vienas privalumas kad nenaudojo tos sudinos kiaules GM automatines dezes. 
> Nes sunkiai pagaunu ka nori pasakyt, turbut tai kad alpina paeme "power 
> box" su viduje varza idejo y kiaule stockine ir gavosi alpina del to 
> subine juoda?  :))) prie 120km/h benzas riebina cruisinant kad ausint 
> katulius? nera logikos visiskai, visu pirma prie 120km/h cruizinant ju 
> ausint nereikia visu antra jei perpilynesi gausis sudina ekonomija.
>
> "Invertuota panda"  wrote in message 
> news:14d4a3129e6.1991776638331663224@news.omnitel.net...
>
> On Tue, 12 May 2015 11:22:49 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote:
>>nezinau is kur tas mitas bet tas ale "viskas px" rezimas ne nuo greicio o 
>>nuo gazo padeties. t.y. pas auto su ne WB zondais iki WOT (nesupraskit kad
>
> Juk pats paminėjai ekologines normas. Būtent dėl jų iki 120km/h
> variklių dizainieriai užsiima visokiais kulversčiais. Vieša
> paslaptis, kad daugumos gamintojų ecu specialiai atpažįsta
> ekologinius sertifikavimo testus ir atitinkamai keičia savo
> strategiją.
>
> O po 120km/h patampa lygei px. Tokiem gamintojams kaip bnv nevisai
> galutinai bo sąnaudos dar kažką reiškia. Gi alpinai sąnaudos px,
> galima pilt nesismulkinant. Todėl alpinos subinė sodriai suodina, o
> tokios pat stockinės keules - ne.
>
> Su benzu panašiai. Pvz virs 120 bnv nesikuklina pariebint kurą
> specialiai katulių aušinimui, o ne tam kad to kažkaip reikia variklio
> darbui. Būtų normos, problemą spręstų kitaip, o dabar nafig sukt sau
> pautus?
>
> -- 
> kthxbai.