Tema: Re: M57D30 142kw v.s. M57TU2D30 210kw
Autorius: vladas
Data: 2015-05-13 00:33:14
Dekui, uz issamu atsakyma :) Dar siek tiek klausimu turiu del kainu,  
tikiuos rasi laiko atsakyti i e-mail :)

On Tue, 12 May 2015 08:04:41 +0200, Arnas <arnas@bbd.lt> wrote:

> neymanoma (arba beveik neimanoma). visu pirma kiaules purskukai yra n  
> sykiu maziau pralaidus nei 210kw. tad net jei uzmontuosi gera turba ir  
> turesi gerai oro, vistiek atsiremsi i +-230-240ag max. Didinant kuro  
> kieki jau tik sildysi nueinancius stumoklius o ne galia generuosi,  
> elementariai per ilgi ypurskimo laikai bus, rezultate aukstas EGT,  
> dumai, bet ne poweris. buvo e39 alpina D10 biturbo, bet ten 1600bar kuro  
> sistema kai pas paprasta kiaule 1350, taigi... Purkstukai beje irgi  
> netiks nuo naujesniu M57. Sekantis niuansas - kiek supratau automatas?  
> zinai kiek gamyklinis jo Nm reitingas? 360Nm. Kad generuot 286ag manau  
> be 600Nm nelabai apsieisi tai sulauzhysi ji 110%, gal net per pirma  
> vazhiavima. Taigi reziumuojant pas 535d - twin turbo setupas  
> (gamyklishkai netoli 2bar boosto) kas leidzhia neturet didelio lago ir  
> turet neblogas virshuneles, pralaidus purkstukai,1600bar CR sistema,  
> 6hp26 transmisija kurios gamyklinis reitingas 600Nm.