Tema: Re: M57D30 142kw v.s. M57TU2D30 210kw
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-05-13 01:14:06
On Tue, 12 May 2015 11:22:49 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote:
>nezinau is kur tas mitas bet tas ale "viskas px" rezimas ne nuo greicio o 
>nuo gazo padeties. t.y. pas auto su ne WB zondais iki WOT (nesupraskit kad 

Juk pats paminėjai ekologines normas. Būtent dėl jų iki 120km/h 
variklių dizainieriai užsiima visokiais kulversčiais. Vieša 
paslaptis, kad daugumos gamintojų ecu specialiai atpažįsta 
ekologinius sertifikavimo testus ir atitinkamai keičia savo 
strategiją.

O po 120km/h patampa lygei px. Tokiem gamintojams kaip bnv nevisai 
galutinai bo sąnaudos dar kažką reiškia. Gi alpinai sąnaudos px, 
galima pilt nesismulkinant. Todėl alpinos subinė sodriai suodina, o 
tokios pat stockinės keules - ne.

Su benzu panašiai. Pvz virs 120 bnv nesikuklina pariebint kurą 
specialiai katulių aušinimui, o ne tam kad to kažkaip reikia variklio 
darbui. Būtų normos, problemą spręstų kitaip, o dabar nafig sukt sau 
pautus?

-- 
kthxbai.