Tema: Re: M57D30 142kw v.s. M57TU2D30 210kw
Autorius: svyt
Data: 2015-05-14 11:40:14
Klausyk, ar brangu (kiek kainuotu) e39 525 programa pakeist i
 standartine 530, be jokiu galios padidinimu.


-- 
svyt//



"Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message:
> nezinau is kur tas mitas bet tas ale "viskas px" rezimas ne nuo greicio o 
> nuo gazo padeties. t.y. pas auto su ne WB zondais iki WOT (nesupraskit kad 
> WOT =100%, jis prasideda siek tiek ankschiau) yra closed loop t.y. 
> reguliuojama pagal zondus, wot atveju pereinama y open loop ir targetas nuo 
> 1:14.7 leidzhiasi iki 1:12.5-13 nes grubiai prie tiek su benzinu pasiekiama 
> max galia. Jei yra netikslumu matavime t.y. kazhkas gryba pjauna ar matuokle 
> ar kuro sistema, gali ir nepataikyti open loop atveju i ta norima misini. WB 
> zondo atveju matuojamas misinys ir WOT atveju.. dyzelio principas darbo 
> apskritai skirtingas nei benzino nes jis dauguma laiko dirba su labai liesu 
> misiniu ir MAF jam reikalinga tik dideles apkrovos atveju kad nedumintu, 
> t.y. tik kaip limiteris. Taip kad apie kokius cia mishinio riebumus 
> priklausomai nuo greicio kalbama as nezinau.
> 
> "Invertuota panda"  wrote in message 
> news:14d475c2111.8536778141640234227@news.omnitel.net...
> 
> On Tue, 12 May 2015 11:00:26 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote:
>>trickas tame kad pas ta alpina mishinio riebumas tikrai nuo greichio 
>>nereguliuojamas :)
> 
> O ko ne? Bent jau pas benzininius tai virs 120 tradiciškai
> persijungiama į "viskas px" režimą.
> 
> -- 
> kthxbai. 
> 
> 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/