Klausyk, ar brangu (kiek kainuotu) e39 525 programa pakeist i standartine 530, be jokiu galios padidinimu. -- svyt// "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message: > nezinau is kur tas mitas bet tas ale "viskas px" rezimas ne nuo greicio o > nuo gazo padeties. t.y. pas auto su ne WB zondais iki WOT (nesupraskit kad > WOT =100%, jis prasideda siek tiek ankschiau) yra closed loop t.y. > reguliuojama pagal zondus, wot atveju pereinama y open loop ir targetas nuo > 1:14.7 leidzhiasi iki 1:12.5-13 nes grubiai prie tiek su benzinu pasiekiama > max galia. Jei yra netikslumu matavime t.y. kazhkas gryba pjauna ar matuokle > ar kuro sistema, gali ir nepataikyti open loop atveju i ta norima misini. WB > zondo atveju matuojamas misinys ir WOT atveju.. dyzelio principas darbo > apskritai skirtingas nei benzino nes jis dauguma laiko dirba su labai liesu > misiniu ir MAF jam reikalinga tik dideles apkrovos atveju kad nedumintu, > t.y. tik kaip limiteris. Taip kad apie kokius cia mishinio riebumus > priklausomai nuo greicio kalbama as nezinau. > > "Invertuota panda" wrote in message > news:14d475c2111.8536778141640234227@news.omnitel.net... > > On Tue, 12 May 2015 11:00:26 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote: >>trickas tame kad pas ta alpina mishinio riebumas tikrai nuo greichio >>nereguliuojamas :) > > O ko ne? Bent jau pas benzininius tai virs 120 tradiciškai > persijungiama į "viskas px" režimą. > > -- > kthxbai. > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/