Tema: Re: M57D30 142kw v.s. M57TU2D30 210kw
Autorius: Arnas
Data: 2015-05-14 14:06:22
jei 525tds tai be jokiu problemu pasidaro 530d. irasius softa nunyksta TDS 
siurblys ishdygsta elektra valdomi purkshtukai ir railas, po poros gazo 
paspaudimu kubatura prasipucia iki 3.0 litru ir varai kaip briedis.

"svyt"  wrote in message news:mj1n1e$vvr$1@trimpas.omnitel.net...

Klausyk, ar brangu (kiek kainuotu) e39 525 programa pakeist i
standartine 530, be jokiu galios padidinimu.


-- 
svyt//



"Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message:
> nezinau is kur tas mitas bet tas ale "viskas px" rezimas ne nuo greicio o
> nuo gazo padeties. t.y. pas auto su ne WB zondais iki WOT (nesupraskit kad
> WOT =100%, jis prasideda siek tiek ankschiau) yra closed loop t.y.
> reguliuojama pagal zondus, wot atveju pereinama y open loop ir targetas 
> nuo
> 1:14.7 leidzhiasi iki 1:12.5-13 nes grubiai prie tiek su benzinu 
> pasiekiama
> max galia. Jei yra netikslumu matavime t.y. kazhkas gryba pjauna ar 
> matuokle
> ar kuro sistema, gali ir nepataikyti open loop atveju i ta norima misini. 
> WB
> zondo atveju matuojamas misinys ir WOT atveju.. dyzelio principas darbo
> apskritai skirtingas nei benzino nes jis dauguma laiko dirba su labai 
> liesu
> misiniu ir MAF jam reikalinga tik dideles apkrovos atveju kad nedumintu,
> t.y. tik kaip limiteris. Taip kad apie kokius cia mishinio riebumus
> priklausomai nuo greicio kalbama as nezinau.
>
> "Invertuota panda"  wrote in message
> news:14d475c2111.8536778141640234227@news.omnitel.net...
>
> On Tue, 12 May 2015 11:00:26 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote:
>>trickas tame kad pas ta alpina mishinio riebumas tikrai nuo greichio
>>nereguliuojamas :)
>
> O ko ne? Bent jau pas benzininius tai virs 120 tradiciškai
> persijungiama į "viskas px" režimą.
>
> -- 
> kthxbai.
>
>


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/