yrasyk jam ta softa nu, negi gaila. arba idek y ftp, nereiks zmogui vazinet per puse lietuvos. "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:mj1vjd$6t3$1@trimpas.omnitel.net... > jei 525tds tai be jokiu problemu pasidaro 530d. irasius softa nunyksta TDS > siurblys ishdygsta elektra valdomi purkshtukai ir railas, po poros gazo > paspaudimu kubatura prasipucia iki 3.0 litru ir varai kaip briedis. > > "svyt" wrote in message news:mj1n1e$vvr$1@trimpas.omnitel.net... > > Klausyk, ar brangu (kiek kainuotu) e39 525 programa pakeist i > standartine 530, be jokiu galios padidinimu. > > > -- > svyt// > > > > "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message: >> nezinau is kur tas mitas bet tas ale "viskas px" rezimas ne nuo greicio o >> nuo gazo padeties. t.y. pas auto su ne WB zondais iki WOT (nesupraskit kad >> WOT =100%, jis prasideda siek tiek ankschiau) yra closed loop t.y. >> reguliuojama pagal zondus, wot atveju pereinama y open loop ir targetas >> nuo >> 1:14.7 leidzhiasi iki 1:12.5-13 nes grubiai prie tiek su benzinu >> pasiekiama >> max galia. Jei yra netikslumu matavime t.y. kazhkas gryba pjauna ar >> matuokle >> ar kuro sistema, gali ir nepataikyti open loop atveju i ta norima misini. >> WB >> zondo atveju matuojamas misinys ir WOT atveju.. dyzelio principas darbo >> apskritai skirtingas nei benzino nes jis dauguma laiko dirba su labai >> liesu >> misiniu ir MAF jam reikalinga tik dideles apkrovos atveju kad nedumintu, >> t.y. tik kaip limiteris. Taip kad apie kokius cia mishinio riebumus >> priklausomai nuo greicio kalbama as nezinau. >> >> "Invertuota panda" wrote in message >> news:14d475c2111.8536778141640234227@news.omnitel.net... >> >> On Tue, 12 May 2015 11:00:26 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote: >>>trickas tame kad pas ta alpina mishinio riebumas tikrai nuo greichio >>>nereguliuojamas :) >> >> O ko ne? Bent jau pas benzininius tai virs 120 tradiciškai >> persijungiama į "viskas px" režimą. >> >> -- >> kthxbai. >> >> > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/ >