Tema: Re: M57D30 142kw v.s. M57TU2D30 210kw
Autorius: Arnas
Data: 2015-05-13 08:47:08
Pasikartosiu - kad tavo vienos matytos alpinos subine juoda tai visiskai 
nieko nereiskia. Rasi tukstanciais ir stokiniu kiauliu su juodom subinem. Ir 
tai velgi nieko nereiks. Bandau isaiskint kad alpina D10 modelyje panaudojo 
sekancios kartos CR sistema (kuria veliau naudojo M57N, M57N2 ir dare stocke 
panasius arklius kaip alpina e39 kebule, tai irgi subines turi but juodos?) 
geresne oro charginimo sistema - is to ir galingumas, dar vienas privalumas 
kad nenaudojo tos sudinos kiaules GM automatines dezes. Nes sunkiai pagaunu 
ka nori pasakyt, turbut tai kad alpina paeme "power box" su viduje varza 
idejo y kiaule stockine ir gavosi alpina del to subine juoda?  :))) prie 
120km/h benzas riebina cruisinant kad ausint katulius? nera logikos 
visiskai, visu pirma prie 120km/h cruizinant ju ausint nereikia visu antra 
jei perpilynesi gausis sudina ekonomija.

"Invertuota panda"  wrote in message 
news:14d4a3129e6.1991776638331663224@news.omnitel.net...

On Tue, 12 May 2015 11:22:49 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote:
>nezinau is kur tas mitas bet tas ale "viskas px" rezimas ne nuo greicio o 
>nuo gazo padeties. t.y. pas auto su ne WB zondais iki WOT (nesupraskit kad

Juk pats paminėjai ekologines normas. Būtent dėl jų iki 120km/h
variklių dizainieriai užsiima visokiais kulversčiais. Vieša
paslaptis, kad daugumos gamintojų ecu specialiai atpažįsta
ekologinius sertifikavimo testus ir atitinkamai keičia savo
strategiją.

O po 120km/h patampa lygei px. Tokiem gamintojams kaip bnv nevisai
galutinai bo sąnaudos dar kažką reiškia. Gi alpinai sąnaudos px,
galima pilt nesismulkinant. Todėl alpinos subinė sodriai suodina, o
tokios pat stockinės keules - ne.

Su benzu panašiai. Pvz virs 120 bnv nesikuklina pariebint kurą
specialiai katulių aušinimui, o ne tam kad to kažkaip reikia variklio
darbui. Būtų normos, problemą spręstų kitaip, o dabar nafig sukt sau
pautus?

-- 
kthxbai.