Pasikartosiu - kad tavo vienos matytos alpinos subine juoda tai visiskai nieko nereiskia. Rasi tukstanciais ir stokiniu kiauliu su juodom subinem. Ir tai velgi nieko nereiks. Bandau isaiskint kad alpina D10 modelyje panaudojo sekancios kartos CR sistema (kuria veliau naudojo M57N, M57N2 ir dare stocke panasius arklius kaip alpina e39 kebule, tai irgi subines turi but juodos?) geresne oro charginimo sistema - is to ir galingumas, dar vienas privalumas kad nenaudojo tos sudinos kiaules GM automatines dezes. Nes sunkiai pagaunu ka nori pasakyt, turbut tai kad alpina paeme "power box" su viduje varza idejo y kiaule stockine ir gavosi alpina del to subine juoda? :))) prie 120km/h benzas riebina cruisinant kad ausint katulius? nera logikos visiskai, visu pirma prie 120km/h cruizinant ju ausint nereikia visu antra jei perpilynesi gausis sudina ekonomija. "Invertuota panda" wrote in message news:14d4a3129e6.1991776638331663224@news.omnitel.net... On Tue, 12 May 2015 11:22:49 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote: >nezinau is kur tas mitas bet tas ale "viskas px" rezimas ne nuo greicio o >nuo gazo padeties. t.y. pas auto su ne WB zondais iki WOT (nesupraskit kad Juk pats paminėjai ekologines normas. Būtent dėl jų iki 120km/h variklių dizainieriai užsiima visokiais kulversčiais. Vieša paslaptis, kad daugumos gamintojų ecu specialiai atpažįsta ekologinius sertifikavimo testus ir atitinkamai keičia savo strategiją. O po 120km/h patampa lygei px. Tokiem gamintojams kaip bnv nevisai galutinai bo sąnaudos dar kažką reiškia. Gi alpinai sąnaudos px, galima pilt nesismulkinant. Todėl alpinos subinė sodriai suodina, o tokios pat stockinės keules - ne. Su benzu panašiai. Pvz virs 120 bnv nesikuklina pariebint kurą specialiai katulių aušinimui, o ne tam kad to kažkaip reikia variklio darbui. Būtų normos, problemą spręstų kitaip, o dabar nafig sukt sau pautus? -- kthxbai.