nezinau is kur tas mitas bet tas ale "viskas px" rezimas ne nuo greicio o nuo gazo padeties. t.y. pas auto su ne WB zondais iki WOT (nesupraskit kad WOT =100%, jis prasideda siek tiek ankschiau) yra closed loop t.y. reguliuojama pagal zondus, wot atveju pereinama y open loop ir targetas nuo 1:14.7 leidzhiasi iki 1:12.5-13 nes grubiai prie tiek su benzinu pasiekiama max galia. Jei yra netikslumu matavime t.y. kazhkas gryba pjauna ar matuokle ar kuro sistema, gali ir nepataikyti open loop atveju i ta norima misini. WB zondo atveju matuojamas misinys ir WOT atveju.. dyzelio principas darbo apskritai skirtingas nei benzino nes jis dauguma laiko dirba su labai liesu misiniu ir MAF jam reikalinga tik dideles apkrovos atveju kad nedumintu, t.y. tik kaip limiteris. Taip kad apie kokius cia mishinio riebumus priklausomai nuo greicio kalbama as nezinau. "Invertuota panda" wrote in message news:14d475c2111.8536778141640234227@news.omnitel.net... On Tue, 12 May 2015 11:00:26 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote: >trickas tame kad pas ta alpina mishinio riebumas tikrai nuo greichio >nereguliuojamas :) O ko ne? Bent jau pas benzininius tai virs 120 tradiciškai persijungiama į "viskas px" režimą. -- kthxbai.