Tema: Re: M57D30 142kw v.s. M57TU2D30 210kw
Autorius: Arnas
Data: 2015-05-12 12:22:52
nezinau is kur tas mitas bet tas ale "viskas px" rezimas ne nuo greicio o 
nuo gazo padeties. t.y. pas auto su ne WB zondais iki WOT (nesupraskit kad 
WOT =100%, jis prasideda siek tiek ankschiau) yra closed loop t.y. 
reguliuojama pagal zondus, wot atveju pereinama y open loop ir targetas nuo 
1:14.7 leidzhiasi iki 1:12.5-13 nes grubiai prie tiek su benzinu pasiekiama 
max galia. Jei yra netikslumu matavime t.y. kazhkas gryba pjauna ar matuokle 
ar kuro sistema, gali ir nepataikyti open loop atveju i ta norima misini. WB 
zondo atveju matuojamas misinys ir WOT atveju.. dyzelio principas darbo 
apskritai skirtingas nei benzino nes jis dauguma laiko dirba su labai liesu 
misiniu ir MAF jam reikalinga tik dideles apkrovos atveju kad nedumintu, 
t.y. tik kaip limiteris. Taip kad apie kokius cia mishinio riebumus 
priklausomai nuo greicio kalbama as nezinau.

"Invertuota panda"  wrote in message 
news:14d475c2111.8536778141640234227@news.omnitel.net...

On Tue, 12 May 2015 11:00:26 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote:
>trickas tame kad pas ta alpina mishinio riebumas tikrai nuo greichio 
>nereguliuojamas :)

O ko ne? Bent jau pas benzininius tai virs 120 tradiciškai
persijungiama į "viskas px" režimą.

-- 
kthxbai.