Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: IksEr
Data: 2011-10-19 19:29:04
"911" <911@lrv.lt> wrote in message news:j7mlr7$6dq$1@trimpas.omnitel.net...
> tai vat tame ir esme kad prisigalvoji nesamoniu, prisiperki bbz ko ir
> kokiom kainom, o paskui skundiesi kookia neteisinga lietuva :D
> yra nustatyta kaina, ne is lempos pajimta, o pagal rinkos vidurkius etc,tu
> isirenki ir nusiperka ta pati bet 5 brangiau.
> tai kodel kazkas uz tave turi dar kazka irodineti? Gal ta kaina teisnga
> istikro ir yra, jus gal nevisai pilno proto kad permokat a?
> Ar vercia kas uzhsiiminet tuo onanizmu?
>
> kaip ivertint ta konkretu egzemplioriu? pagal ka? pagal tai ka nupezes
> savininkas vapsi? manai kad teisingiau pasikliaut kazkokiu nesamoniu
> [...]

Apart kazkokios nykstukines Lietuvos yra tokios rinkos, kaip kad ir
Vokietija ar Prancuzija. Kur yra atitinkamu automobiliu paklausa, ir
atitinkamos kainos... I kurias paziureje LT runkeliai sukioja prie galvos
pirsta. Bet vat kad nuo to sukiojimo kainoms nei silta, nei salta....

O rinkos situacija, kur metu metais buvo renkama srotu kainu informacija,
vadinti realia yra mazu maziausiai... kvaila.