Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: 911
Data: 2011-10-19 17:11:51
tai vat tame ir esme kad prisigalvoji nesamoniu, prisiperki bbz ko ir kokiom kainom, o paskui skundiesi kookia neteisinga lietuva :D
yra nustatyta kaina, ne is lempos pajimta, o pagal rinkos vidurkius etc,tu isirenki ir nusiperka ta pati bet 5 brangiau.
tai kodel kazkas uz tave turi dar kazka irodineti? Gal ta kaina teisnga istikro ir yra, jus gal nevisai pilno proto kad permokat a?
Ar vercia kas uzhsiiminet tuo onanizmu?

kaip ivertint ta konkretu egzemplioriu? pagal ka? pagal tai ka nupezes savininkas vapsi? manai kad teisingiau pasikliaut kazkokiu nesamoniu snekejimu ar realia, metu metais rinkta vidutine rinkos verte? man ir mano tevo septintukas buvo neykainuojamos vertes, ismokau vairuot net su juo :) , tikrai LABAI gaila kad jau 20metu kaip kazkur giliam rusyne uz niekingus 2000$ ;)))
nuskriausti restauratoriai-kolekcininkai bl ;)