Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-18 19:03:37
Ir isvis placiau reikia ziureti:

Fotikai - draust skaitliukus atsukinet,
Spausdintuvai - irgi,
Telefonuams irgi, kad matytusi, kiek batarke sudrozta,
Noutbukams uzdrausti windoze perinstaliuot, nes turi matytis ar smarkiai
droztas,
Boboms po kiekvieno hakalio nakolke ant ruros, kad matytus ar labai
isbelsta. O gal po kiekvieno karto - cia dar reiktu komitetuose
apsvarstyt...

"911"  wrote in message news:j7k5o0$diu$1@trimpas.omnitel.net...

lietuviskom masinom nieks neasukineja tu spidometru.
Tiksliau niekingai mazai, nes jos cia neprisuka tiek tu km.
O kai nuperki is italo/turko ar kokio babajaus taigaudyk veja laukuose kas
tuos spidikus suko...
Eilinis priesrinkiminis show...
Jokiu sancu sukontroliuot, o ir kontroliuot nera prasmes... Reikia
garantiju- pizdini ten ir perki kur jas duoda, o jei jau atejai i turgu ir
savo galva rizikuoji- nu tai sorry draugeli, tavo asmenines problemos...