Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: KEdas
Data: 2011-10-18 12:10:35
http://www.infolex.lt/ta/12755:str6.363
6.363 straipsnis.  Daikto kokybė ir pirkėjo teisės, kai jam parduotas
netinkamos kokybės daiktas
3. Daikto savybės atitinka pirkimo-pardavimo sąlygas, jeigu:
3) daiktas atitinka kokybinius rodiklius, kurių galima tikėtis
atsižvelgiant į daikto prigimtį bei daikto gamintojo, jo atstovo ar
pardavėjo viešai paskelbtus pareiškimus dėl daikto kokybės.

Kai pirkėjas apgaudinėjamas meluojant apie ridą, pirkėjas neturi
galimybės objektyviai vertinti daikto stovio, tad perka blogesnį daiktą
nei galėjo pagrįstai tikėtis.

Civiliniame kodekse yra ir daugiau kabliukų. Pvz. man pardavėjas jau po
sandėrio apmokėjo variklio galvos keitimą (išlindo pravažiavus 100km).
Matyt primetė, kad bylinėjimasis jam gali daugiau kainuoti. ;)