Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: 911
Data: 2011-10-19 11:15:29
nieks ir nesigincija, turbut todel ir nieks neverkia kad jei kas perpis sona is savu reiks damoket :DDD
As jau 10x pakartojau kad normaliem automobiliam yra normalios tos vertes nustatytos ir remonto darbai ir t.t.
O kai prasideda 'cia mano dieduko palikimas" arba "net pats landsbergis yra jame sedejes' - nu sorry yra gi tam papildomos draudimo rusys....
"c126 nenusipirksi uz 8000lt..." :D bl istikro tai jei vazinejimui tai net ir damoket reiktu kad as  i ja lipciau :DDDD