Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: 911
Data: 2011-10-19 11:30:30
todel kad jie visi tokiu metu yra perpuve/perpisti/ismesti  *didzioji dauguma
o jei surandi 'ledini' egzemplioriu jis jau ishsikiria is daugumos viskuo, pradedant kaina.
Normalu kad pagal kelis ishskirtinumus nieks rinkos verciu neperstatineja, ar ne?
Negi taip sudetinga suvokt kokioj tu esi situacijoj?  ir ko rubahske plesai? skaudu kad as nevertinu tu mersu? taigi turi bendraminciu bureli, nuramins ;)