Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: 911
Data: 2011-10-19 15:46:39
tai zalu egzpertu darbas toks, kas butu jei i kaire desine dalintu pinigus? :D vienam uz e500, kitas ateis uz m412 akis draskyt :)
jei per maza ta verte daigtas vertesnis, tai reik tada kreiptis i aukstesnes instancijas, irodysi savo tiesas ir turesi tiek kiek priklauso.
t.y cia yra tokiu atveju tokie mizerni vienetai kad nu niekaip pagal juos taisykliu nesukursi... o ir dauguma tokiu ligoniu savininku gerokai dar perlenkia ta savo turima turto verte ;)
Jei nera noro to irodinet galima iskart pervertint, pagal tai moketi imokas ir nebus parkiu.
Esme tame ir yra kad nereikia ten niekingo 1% pritempinet prie likusiu 99%, atvirksciai pagal logika turetu buti, kaip ir yra beje.