Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: YZF
Data: 2011-10-18 14:28:42
Kaip del tokio varianto: priimamas istatymas, kuris nurodo, kad keiciant
matavimo prietaisus - privalu tai uzfiksuoti kazkokiame dokumente
(pazymejimas,sertifikatas,etc.) To dukumento ar pazymos gali pirkejas visada
pareikalauti. Nu ir poto galima sita reikala dar isvynioti kad uzkirsti
skyles daugumoje atveju