Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: IksEr
Data: 2011-10-19 11:31:27
Cia siaip, tarkim, turi nuliova pirkta Evo, su kuriuo per 5 metus nuvaziavai
20.000 km savo malonumui, ne sporte. Jam perpisa sona. O draudimas ima, ir
viska paskaiciuoja kaip uz pripersto lementaraus 1,4 Lancerio kaina.
Neverktum per niufsus, kokie lochai tie draudimai ir nx cia tau dabar is
savu moket ir kaip tave apipisti bando?