Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: 911
Data: 2011-10-19 15:39:57
nu tai o kaip tu isivaizduoji ta vertinima?
atvaziuoja 50vnt perpuvusiu ir tavo vienas tvarkingas..
pagal ka vertint pagal dauguma ar pagal viena isimtini atveji?
ar tu tikrai teigi kad dauguma jie tvarkingi, tik keli pasitaiko nelabai ir tikrai verti daugiau nei nustatyta verte, o kazkas tycia ja sumazino? :D
Sakau yra gi tu draudimo rusiu, jei manai kad verta, moki , pervertina ir vazineji toliua sekmingai,bet kam reikia is sudu backos istraukt viena gal nevisai shuda ir naudotis visais bendrais shudu privalumais? :DD

gal dar kokia valstybine renta tau paskirt kad keli mb c126 marke, ji priziuri ir visaip kitaip rupiniesi?
ir kodel tau cad turi kainuoti 80lt o vat kitam zmogui nusipirkusiam nauja opeli 300?

nesuvokiu as tokio mastymo, toks vaizdas kad pasaulis tik apie tave sukasi, nustebsi bet manau kad laaabai didelis procentas isvis deje ant tu automobiliu, ir jiem visiskai poxui ar mb ar kia, jau nekalbant apie visokias kompektacijas, editionus etc.
(kaip kad man ant kokiu botaniku kur susirupine stebi kada prazys kokia supista palergonija)

Turi pomegi krapstytis prie senu lauzhu- ok sveikintina, krapstykis ir dziaukis, bet maziau reik susireiksmint ir dar bl kazkokiu nuolaidu reikalaut uz bbz ka :DDD