Tema: Re: automobilio pardavimas
Autorius: MRT
Data: 2019-06-05 10:27:32

> Tikiu sutartyje nurodytomis sumomis, irgi banko ishrashais. Jei pagal sutarciu duomenis pardavimo suma nevirshyja pirkimo sumos,
> bankine operacija, rodanti ka kita - neivyko, sutarties to asmens vardu - nera, nes ji su vokieciu, kodel tureciau tiketi
> teoriniais pasvarstymais? Manau VMI nori dantis suleisti visai be pagrindo.

O as netikiu samarieciais.. jei Gariunuos ar MarijEmpolej.. siulo kibira tiesiai is vokiecio,
uz ta pacia kaina + dar kazka deriesi.. ir perki uz tiek pat, kiek perekupas mokejo,
t.y. apturi free shipping'a dar.. naiviai galvoji, kad perekupas praliote su pirkiniu ir
parduoda uz tiek pat ar net i minusa.. man kyla mintis, kad gal vokietijos turkui truputi
maziau i kisene atsege, nei tame das auto pardavimo doke uzrasyta..
Aj, jei normalesne auto.. nusideri das_kaina +500Eur, zemiau perekupas neina i kalbas,
tuo labiau narmaliai paaiskino, kad atitralint -300Eur jam gavos ir ant bulkos 200Eur visgi ir jis nori..

VMI ir valstybe visgi gal ir noretu, kad ta veikla nebutu totaliai pavesyje..
Juk ne naturiniu mainu amzius.. yra mokesciai, yra valstybes teikiama nauda,
yra pasalpos, subsidijos ir pan. Jei perekupas etatinis bedarbis + kruta pavesyje,
vadinasi siek tiek parazituoja kitu saskaita net jei GPM'a moka -
SoDra'konas vis vien is esmes badauja.. net nei atsega tuos procentus nuo MMA..