Tema: Re: automobilio pardavimas
Autorius: benamis
Data: 2019-06-03 20:41:12
Sunkiai isivaizduoju malonuma, svieziai nupirkus automobili megint
damust kazkuri agregata per pirmas keleta dienu, kad paskui knistis su
buvusu savininku, teismu ir t.t. ir viskas vardan "remontuotis buvusio
savininko saskaita". Nejuokink. Tikslas yra nupirkti tvarkinga
automobili, kuris dar kazkiek vaziuos. Na bet tas tuaregas, tikrai
nepalenda po "tvarkingo automobilio" savoka, nesugebejes iveikti 150 km