Tema: Re: automobilio pardavimas
Autorius: Tomas
Data: 2019-06-03 12:10:37
Jis pirko sau, susitvarkes pavazhinejo keleta metu laimingai. O jei jis perekupas butu, ishtiesino/nudazhe/pardave - tas variklis jo problema, turi lakstyt pirkejui ish paskos ir saugot kad ginkdie kas nesugestu?
Ash ishvis tokios parkes nesuprantu - apgavo, shuda ikisho, tai kur zhiurejai pirkdamas? Yra buve ir man pasitaike, kad per greitai, per mazhai pazhiurejes, nesigilindamas nuperki, ishlenda paskui koks bishki nutyletas gaidukas. Bet tai pardavejo nekaltinu, lakstyt su sutartim po teismus neketinu - pats nezhiurejau, pats kaltas. Kadangi pats taip elgiuosi, tokio paties pozhiurio tikiuosi ir ish pirkejo. Bet  jei jam po menesio prakiuro glushakas, ar kalades nudilo, ar dirzhas truko, ir jis dabar leks man rodyt saskaitas, kokias dideles remonto ishlaidas apturejo, bylinetis - pagal sutarti tegu ciulpia bybi, jei nebepatinka mashina - kusakoskis gali ishsprest tokias jo problemas.