Tema: Re: automobilio pardavimas
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2019-06-03 11:58:01
On 2019-06-03 10:07, fenix wrote:
> juk pats parasei - nezinojei, nutiko kai pardavei, del naturalaus
> nusidevejimo. kame problema? galima miegot ramiai, o jeigu pirkejas
> kovinga blondine, siunti nx ir tegul teismas atlieka teisinguma. nematau
> kazkokios nelogikos.

Ple, taigi pats ka tik pizdelinai apie "dapisimo ribą". Tai, kad
prasisuko variklio indėklai, reiškia, kad variklis buvo ant dapisimo
ribos. Bet aš apie tai tikrai nežinojau. O ir is kur sužinot? Anyway, tu
tokią situaciją ką tik siūlei vadinti "sąmoningai nuslėpta bloga būkle"
ir pardavėją pisti (nes sutartyje juk bloga variklio būklė nebuvo nurodyta).

O dabar staiga jau sakai, kad shit happens ir miegot ramiai? Kažkoks
nenuoseklus esi.

Beje, tos masinos aš nei pardavinėjau, nei ruošiausi pardavinėti.
Pasikeičiau variklį ir iki dabar su ja važinėju.